perjantai 12. lokakuuta 2007

ou

Olin eile Merjalla. Ne haki mut ja mentiin Prismaan ja siitä niille. Tehtiin kaikkea hauskaa. Merjalla oli paha mieli.
Mikähän päivä se oli ku olin niillä yötä.. Ööö, vissiin tiistaista keskiviikkoon, en oo varma. Mut sillon mä värjäsin sen hiukset päältä punaseks ja sitte katottiin Pakoa ja semmosta.
Tänään me mennään kai johonki kaakaolle ja keksitään kaikenlaista kivaa!
Sunnuntaina lähen äitin ja Kaappoon kans Vehmaalle, tullaan tiistaina tai keskiviikkona ja sitte viikonloppuna mennään Vimpelii.
Helli on ehkä laittanu mulle tänään rahaa.. Pääsen sitte Turkuun ostoksille ku mennää Vehmaalle, jos on massia tilillä. Kiwaa
Siistiä ku tänään pääsee koulusta jo puol ykstoista! Meen kai kaupungille ja oottelen et Merja pääsee..
Jatkan nyt enkuntehtäviä, köh, no ehkä mä käyn "pikasesti" aapelis
hah

Maj Karma - kello 18.00

Ei kommentteja: