maanantai 1. lokakuuta 2007

koulussa...

Tulin tänään vahingos kaheksaks vaikka alko yheksältä.. Onneks Arja oli jo täällä ku sen juna tulee niin aikasin! Nyt on joku harjotusyritystunti..

Viikonloppu oli ja meni.
Perjantaina olin Lellulla. Menin pyörällä, oli aika kylmä. Katottiin telkkaria, oltiin koneella ja syötiin jäätelöä ja juotiin Pommacia, nami. Nii joo ja kyllä me myös kuunneltiin Amy Winehousen uutta levyä, jonka Lellu oli ostanu. Ei ollu kyllä ihan mun makuun iskevää, vaikka toisaalta, oli siinä jokunen ihan jees piisiki.. Mut hassua ku se laulaa vaa juomisesta ja vierotukseen menosta.. ehhehh. No joo kaippa se jostai muustaki laulo. Lellu saatto mut sitte pyörällä siihen sykille asti. Oli tosi kylmä ku menin kotii! Reidet oli ihan punaset ku pääsin kotia asti. Mut joka tapauksessa oli hauska ilta!
Lauantaina öö tein mitä.. hmmm. Heräsin vissiin vähä vaille kaks yöllä ku Severi ja Heini taas vaihteeks tuli "hiljaa". Meinasin hermostua jo kunnolla ku ne ei millää tajunnu olla hiljaa. Sitte onneks sain taas unta. Aamulla heräsin joskus puol yhentoista aikaan ku Siiri ja Ville tuli meille, ku Aamuhelmi oli meillä yötä ja ne oli lähös Vimpeliin Severin ja Heinin kans. Katottiin siinä jotai sairasta muumia, vissii joku nykyaikanen versio, jossa Nipsu oli kauhee tappelupukari ja hyökkäs nyrkit pystyssä Muumipeikon kimppuun. Katteltiin vielä telkkarista jotai muuta ja keitin Villelle kahvia. Siinä se aamu meniki. Laitoin päivällä Lellulle viestiä jos oltais menty kaupungille mut se oli jo siellä niin sei sitte käyny. Kaappoo meni Eliakselle ja äitee töihin niin olin sitte itekseni kotona. Joku pitää mua varmaan hulluna mut mulla tuli joku siivoushimo ni pesin meiän vessan ja imuroin koko talon, ja kaiken lisäksi (onko se yhdyssana?) mä vielä tiskasin. Illalla kävin saunas ja katoin Selviytyjät. Sitte taisin mennä nukkuun.
Sunnuntaina mentiin äiteen ja Kaappoon kans Lapualle uimaan ku Seinäjoen uimahallis oli jokku kisat. Kotimatkalla koukattiin mäkkärin kautta, josta mukaan lähti BigMac-ateria ja McFlurry, NAMI. Illalla äitee ja Severi rupes marmattamaan mulle ku olin vahingossa laittanu TM:n paperinkeräykseen, koska se oli LATTIALLA puoliks sängyn alla. Sitte ne rupes sanomaan että mun pitää mennä kaivamaan se roskiksesta! En oo menos dyykkaamaan mihinkää roskikseen! Kaappoo kävi sitte kaivamas sen lehen sieltä.
Mä lähin Siirin ja Villen työ ku en jaksanu kuunnella sitä marmatusta. Aamuhelmi oli aivan yli ilonen ja nauravainen (niinku yleensäkki). Leikin sen kans kaikkea. Villen kans pelasin olkkaris futista sellasella pienellä pehmeällä pallolla. Mä olin maalivahti ja Ville yritti potkia maaleja, oli ihan sairaan hauskaa ! Olin siinä varmaan toista tuntia, tai en oo varma, mutta Severi oli onneks lähteny inttiin takasi ku pääsin kotia.
Illalla pelasin vielä pleikalla Sormusten herraa. Menin nukkumaan aivan liian myöhään, joskus yhentoista jälkee. Olin aamulla ihan poikki. Huhhhuh.
Onneks tää koulupäivä on pian ohi, nyt on viimenen tunti menossa.
Ja illalla taas Täydelliset naiset!!! WUHUU
Nyt oon varmaan kirjottanu ihan tarpeeks, joten heipati hei!

1 kommentti:

Elaine kirjoitti...

eikä taasko severi on kiristäny sun hermoja =( ja vielä soi ne jäätelöt!! muuten minne oot menos lanssi-viikolla?